Kulsprutspenna..

Snart Fredag, snart fredag.... Det är väl typ så man går och tänker på dagarna. Nu är det ju bara trosdag kvar, sen är det ju fredag och heeeelg! :D Underbart.! Kom på nyss att jag ska till skolan på lördag iaf XD haha Har öppet hus mellan 11-15. Dock är det ju endast dans lektioner som står på schemat så det är inte så farligt!

Pluggade engelska på tåget in idag, så jag känner mig lite smart nu när man vet vilka årtal de olika engelska litteraturiska perioderna var! haha Eller hur man ska kalla det. Fick även tillbaka både matteprov, och skrivning om renässansen med dugliga betyg för mig! Man behöver ju inte ha Mvg i allt! (Y)

Nu har jag ätit korv och funderar på at bara sitta kvar här i soffan och kolla tv!



( Brist på ord till titeln!) ha



Kommentarer
Postat av: Ellie

Hoppas du mår bra tjejen! Miss u :/

2011-01-21 @ 21:53:08
Postat av: Vicky

Jo det har jag det. Hoppas detsamma för dig! Och hoppas det går bra med dansen! :)

<3

2011-01-21 @ 22:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0