Looking like a man??

Faan vad lång den här dagen har varit! Men ändå så är den redan slut haha. Började 9 och slutade 6! Fick hämtning av pappa i skolan, för at det skulle gå fortare till träningen som började halv 7. Men kom typ 10 minuter tidigare än om jag skulle tagit tåget XD Jävla köer säger jag bara ! ahha Blev iaf en svettig träning på det. Och nu blir det soff chill med musli och yogurt.
Direkt jag kom hem tog jag av mig kläderna, tog med mjukiskläder til dushen och hoppade in där. Klardushat och fiin så tog jag bor5t sminket och satte på mig skööna kläder! Underbart skönt! Något mer som är underbart skönt är sovmorgon imorgon!!!! UNDERBART!!!!!
Funderar faktiskt på att lägga mig nu, så att man kan upp och plugga imorgon-.- Dock så brukar jag ju ändå vcakna tidigare än 8 eller 9 ..


Sädär snygg känner jag mig just nu! hahah Elle inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0