Make a wish!

Nu har det blivit ännu en dag med att spendera pengar.. Inte ok! Fast det var ju värt det haha. Tog en fika med matilda och en liten rutt i stan. Hittade två linnen och ett par adidasbyxor för halva priset! yeey.. Känns som att man har fyllt på träningskläder för hela året nu!
Vi hade även kul med att inreda våran lägenhet som vi skall köpa sen om några år! haha
Svart kök, med massa rosa och kaniner, Illgrönt vardagsrum med bullkuddar och extra säng! Mitt rum skall vara lila och matildas Blått, Hallen skall vara orange med en vas och apelsiner i Och balkongen ska målas gul! Hittade massa kul inredning! Riktigt fint om ni frågar mig! :)

Imorgon är det tänkt att åka till pappa, får se om det går bättre denna gång! haha
Blir nog inte där hela dagen, får se vad man hittar på sen.. På söndag är det enda som är planerat gympa möte!
Det känns som att det varit varit ett riktigt bra lov! Och är inte sugen på att börja skolan igen, förutom att träffa min underbara klass och dansaa, eftersom jag nu har massa nya danskläder XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0