Ny vecka nya möjligheter! haha

Ja då var det vecka två på detta år, fast jag önskade att det skulle vara runt vecka 22, för då är det vara en vecka till sommarslovet och allt är så chill!! Ligger fortfarande i sängen vilket är ganska skönt! Längtar tills ikväll för då blir det dans med Erica! :D Ska väl försöka komma på så många koreografier som möjligt.. Fast det brukar sluta med flumm! Fast det är dock jävligt kul det med XD hahah
Sitter och funderar på om jag ska börja plugga nu med engång eller om jag ska gå in till broder och kolla på supercross :P Det är ju linte lika kul när man inte känner någon men ändå :P :)
Känns även ganska skönt att man fortfarande har lov, när alla andra börjar! HAHA  Och på onsdag när jag börjar skolan så har jag en rätt så skön dag! Börjar klockan ett med dans! Sitter inte så fel där :)


Kommentarer
Postat av: Pau

SNYGG!

Fan va bruuun!! :O

HEHE

Har du sett vampire diaries?

asså tjejen, Nina dobrev, aaa... du e typ lik henne, de e posetivt för hon e så sjukt snygg!!

SNYGGO!!!!! :D

2011-01-23 @ 15:56:05
URL: http://mytimeisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0