Stop thinking about the future!

Nu känner jag att jag varit kreativ!  Ekker först blev det en runda joggning och sist springa ypp för s backen! Gud vad ag hatar den backen, den är så grymt jobbig!! haha aja får väl skylla mig själv att jag springer där :P
Nu har jag iaf fixat mina skor jag köpte i somras! Jag köpte dem i storlek 36 för endast 150kr tror jag. Det joggia var att dom var för små! Jag kunde inte få in foten, fast hade man en plastpåse på foten kunde den glida ner och då satt dem bra! Så ny har jag klippt och sytt fast lite knappar så att jag enkelt kan få på mig kom!Kreativt tycker jag! :P Jobbigt dock, man blev ju aldrig klar! Fast nu är jag ju det så slipper göra det i sommar då jag ska använda dem :) haha
Nu är det bara att vänta till klockan fem då det bär av mot pappa och middag! :) mys :P


Här har ni skon! haha


Ungefär sådär ser det ut! Fat det är band som går över så det syns inte lika mycket!!
Nu är det bara att hoppas att foten inte växer så att jag kan få in tossingarna till sommaren! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0