Stuck in my mind!

Nu är dagens festligheter över! haha Blev gympamöte och födelsedagskalas! Så nu är man proppmätt och det är snart dax för middag!? Aja har haft en trevlig dag iaf.. Och det är skönt att man fortfarande är ledig imorgon :) Dock tror jag att det blir matte plugg imorgon om det inte dyker upp någonting annat!

Det var väldigt mysugt och pappa igår. Entrecot,pommes,beasås och sallad stod serverat på bordet, och resten av kvällen spenderades framför tv spel. Kinect ( eller vad det heter) Sååå himla jobbigt! Har faan aldrig svettats så mycket på länge..Speciellt efter att ha hållt på i ca 3 timmar!! hahha Och idag gav det fina resultat i benen! Mina vader och lår.. AJ!!!!! Kan knappt böjja mig ner..

Men nästa vecka börjar allt. Skola, träning och jaa vad är det mer mitt liv består av??

Idag är en dag då jag tänker för mycket på minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0