Potatishuvud och päronkropp.. inget jag gillar direkt!

Idag är det söndag och jag har ställt mina fötter på svensk mark. Tre veckor har redan gått och jag måste säga att det har gått fort! Kan väl inte säga att man har varit på solsemester efterssom det har regnat 3/4 utav tiden men de tre sista dagarna fick man iaf njuta lite av stranden! Men det har varit bra ändå, umås lite med släkten.. och bara göra ingenting! Eller iof har jag varit duktig och tränat! utav de 21..22 dagar jag varit borta så har 15 utav dem innne¨hålligt någon slags träning!  mest joggingrundor på sisådär 20-25 min + lite styrka och stretch fårstås! Så det känns iaf bra på den biten. Blir nog inte så mycket träna denna vecka efterssom det blir bunce summer cam snart och sen börjar skolan... kul.. hmmm vet inte! Dansa vill jag iaf!
Jahapp nudå.. vad ska man göra i en hel vecka? De enda planen jag har är att inföskaffa en almenacka och skriva massa kul i. Visst det kanske låter lite boring men jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0