Alla färger börjar på skurtrasan..

Sitter på pappas jobb och har allmänt tråkigt! Skulle kunna gå och ta mig en kopp varm choklad, men jag har redan druckit tre idag så det känns inte som ett alternativ! Har varit här sedan 7 imorse, då det belvc städning i 3 timmar! Chilla lite, åt lite lunch och tog sen en promenad ner till stinsen. Fyndade lite smått på rean! I like it billigt! Tog en promenad tillbaka, tog en kopp choklad och nu har jag suttit här i en timma! Kul! Vet inte riktigt vad jag väntar på heller XD hahaha Antingen följer jag med till arlanda och kollar på när broder tränar, eller så åker jag hem till pappa och kollar på tv! hmmm svårt beslut! Kanske följa med på träningen och kolla på snygga pojkar?? hahaha


En kofta från bikbok a 50kr
Ganska skönt att ha en sval sommarkväll..

En grön halsduk a 50kr som jag tänkte skulle matcha mina ögon :P haha
7
och en klännig (bakifrån) a 50kr den med, som inte alls är samma färng som på bilden! :P Den är lite mer rosa eller hur jag nu ska förklara det!



En uttråkad moi a 50kr..... hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0