Lite snabbuppdatering!

Då är denna vecka påbörjad och även snart över, vilket betyder loov! Ska  bli sköönt, och sommarvärmen verkar ju ha kommit igång! I helgen var jag i örebro och tävlade RM3 med bästa laget!Blev dock igen final men Var så nära finalen man kunde komma, men vi hade sjukt kul ändå! Idag har det varit strålande sol och självklart så har man bränt sig. Spenderade hela dagen ute ,med att spela fotboll och pictionary. Sedan blev det hem och träna sista träningen för denna termin ( fast snart kommer det sommarträning :D ) Var ju tvungen att avsluta med en bra träning så köttade runt på en överslagvolt ( eller hur man säger) ahha så jag är nöjd! :)
Imorgon har jag bara en lektion så det känns ganska onödigt att åka in till stan då, så det blir en liten shoppin g tur med erica ist :) vad mer har jag att säga?? Jag har beställt ina efterlängtade skor från hm!! :D Det kommer även en bikini och ett par mjukis shorts i samma beställning! wohoo
Nu börar jag bli riktigt trött så tänker sova!! :D


glasshäng i örebro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0