Sommarlov hur mycket bättre kan det bli?

Helt underbart att tvåan är slut! wohooo!! Och början på sommarlovet har varit super! Skolavslutningen spenderades med fina vänner med middag hemma hos matilda och sedan en liten sväng till skinnis. I lördags blev det marsmallowgrillning med tove,johanna och ken på lastberget! Mysss... söndagen spenderade jag med att göra en liten film på mig själv efterssom jag var lite rastlös haha ( lyckas dock inte ladda upp den )  och igår kom det massa klassisar hit för grillning och övernattning i min soffa! ;) Hur nice är inte det! Har även hunnit springa en runda och gjort lite styrka! Tros faktiskt jag ska ta min andra springtur idag! :P Men får se om jag orkar!  Finns inte så annat mycket att göra just nu efterssom det inte är någon sol så att man kan lägga sig i solen och sola :P  men imorgon hoppas jag på regn.. ahhaha ska ta en liten tripp till stinsen med kusinerna! Och då vill man ju inte missa om det är fint väder.  Nu ska jag ta och käka mig kokt ägg! Eller ska man springa först??


Såhär såg man då ut på skolavslutningen :9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0