Dreaming about the future..

Onsdag imorgon då! Är sugen på att åka ner till simhallen och simma, men har inte riktigt lyckats få med mig någon.. Och själv tänker jag inte åka! Får se om det kanske blir en fika i centrum med erica eller inte :P Blir nog en promenad dit iaf och handla. Sen kanske jag gtar en tur förbi jensans hus när hon kommer hem från jobbet! :) Men vem vet vad som händer..
Jag borde ju faktiskt plugga.. skriva klart idrott och ja alt annat jag har.. men jag orkar inte! Man har massa tid över då man inte kommer på nåt att göra men då orkar man varken städa eller plugga! Eftersom det är tråååk!
Justja träningen gick hur bra som helst idag också! (Y) :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0