full vecka!!

Känns som att det var länge sem man skrev nåt! Har iaf haft fullt upp! Stannade kvar i stan o onsdags för att ha lite dansrep inför helgen. Åkte hem till pappa och sov där. Åkte tidigare från skolan idag och har spelat in en musikvidio med matilda och massa andra till Eric saades låt popular! Kul var det. Ikväll blir det att packa väskan med nya kläder, för imorgon blire dansrep i täby och övernattning hos pappa! På lördag morgon blir det up tidigt då man ska vara i sollentuna centrum halv 9. Sen klockan halv 1 och två blir det dansuppträdande där! :) Tummen upp för en rolig vecka säger jag! Dock så är  skolplugget mycke och jag orkar inte ens tänka på vad jag har att göra! Därför tänker jag ta dagarna som dem kommer och hoppas att det blir bra! :) Batti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0