Päronformat!

Efterssom det är fettisdagen idag så har jag lyckats trycka i mig en å annan semla! Super gott! Dock hann jag inte baka någon själv efterssom jag kome hem åtta från skolan..Vilket betyder att jag missa träningen!! :( Men har ju ändå haft två danslektioner och benen känns.. så det kanske var lika bra?? Har varit en lånf dag idag men ändå så har den gått ganska fort. Så skönt att glida runt i mjukiskläder hela dagen också! Imorgon väntas sovmorgon, underbart!!!!
Ska förmodligen sova hos matilda imorgon också! :D Får se om jag orlar och hinner packa alla kläder som måste med isf! haha Jag längtar tills veckan är slut, villl ha fredag! Då har vi inte ens vanliga lektioner, utan rep till musikalen "the door house" som har premiär på fredag kväll!


 Längtar till 1 april, då det bär av mot fraknrike! Kommer bli awesome. Kusinen som firar sin 18 års dag! wihooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0