Save me!

Har varit en ganska så såft dag idag! Åkte in till skolan och kollade på baletten, hade engelska ( då vi gick och kopierade hundralappar till våran redovisning imorgon ist) Åkte in till globen på min  4 timmars långa håltimme och åt med ellinor! Myyysss! åkte tillbaka till skolan och ritade på spanskan! Har läst svenska bok på hela vägen hem! (fattar ingenting) Och nu sitter jag i sängen med massa kuddar runt om mig, filt, en kopp te och försöker intala mig själv att jag inte kommer att bli sjuk!! Ät täppt i näsan, fryser och ont i huvet!! JAG SKA INTE BLI SJUK!
Ska snart spela in våran redovisning om karl von linne! Ska göra ett avslappningsprogram med fakat! ahahha Kommer döö när vi visar upp den imorgon! Hur kul är det att höra sin röst liksom?? speciellt om man är täppt i näsan! toppen(Y) Aja kommer bli en soft dag i skolan imorgon också! Börjar halv 3, ska lyssna på massa redovisningar och förhoppningsvis få tillbaka mitt matteprov! Dock ska vi på nån performance på dansenshus på kvällen vilket jag inte ser så mycket fram emot! Sist vi kollade på henne (som ska uppträda) var det ganska dåligt.. så har inte så stora förhoppningar! Få se om det kanske blir en dansklass efter eller inte? Ska iaf hem till pappa och sova där! Skjuts hem från stan me like <3
Ne nu ska jag börja spela in så at det blir gjort någon gång!
Juste Det är desperate houswife ikväll!! wihooo!!! :D

Jag vill ha sommar! Jag vill vara brun! Jag vill ha magrutor!!! blööööö

Kommentarer
Postat av: Pau

ÄLSKAR DESPERATE HW ... :D

2011-03-16 @ 16:40:50
URL: http://mytimeisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0