Keep your dreams alive!

Ojoj nu var det ett tag sen. Men efterssom blogga inte är prio ett så blir det så! Har inte haft så mycket tid på sistone. Skola,träna,plugga och sova är i princip det mina veckor innehåller! Har sjukt massa i huvudet och man vet inte riktigt vart man ska börja. Men just idag känner jag att jag ska få lite vila iaf. Har inte gjort så mycket denna morgon, bakat och diskat.. Nu väntar jag på att åka ner till kiropraktorn :/ och sedan sätta mig på tåget och ta tag i plugget igen! Blöö Det enda som får en att plugga nu är tanken på att jag bara har plugg fram till slutet av nästa vecka!! Sen ingen mer plugg på 2an!! Då är det bara ett år kvar tjohoo!!
Längtar grymt mycket till sommaren!!! Juste Nu har vi iaf bokat resa, och det blir frankrike i 3 veckor! Kan inte minnas sista jag var i frankrike på sommaren, det måste varait typ när jag var 10!!! ska bli kul faktiskt, och skönt! Göra morfar lite sällskap! :) Hoppas bara på fint väder!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0