Just nu ser jag elvira e bh och en handduk! snyggt!

Ligger i ett visus säng ( elviras) och chillar galet! Det är fredag! Önskar att det vore fredag den 9dec! Underarar franska släkten kommer och jouinar mig och min födelsedag då! wooop! Måste säga att elvira är jäkligt seg på att duscha! Kan ju även passa på att säga att jag igår bakade kladdkaksmuffins som ska dekoreras med marsmellow fluff om ett tag! Låter sjukt gott och jag hoppas att dem smakar lika gott som dem ser ut! moahaha.
Har även fått en biljett till mosemessan på söndag av viktoriaa!! super tack! Så på söndag blir det modemässan i kista med fina tjejor och snygga kläder! Ja liver rullar på som det alltid gör så två veckor går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0