Back on track!

Jaha då var man tillbaka till lite förändring! Känns alltid roligare att skriva när något är nytt!! Vet inte riktigt vad jag har haft för mig den senaste tiden. Lite gott och blandat! Har iaf införskaffat mig en ny mobil. Den äger!
Har även målat om mitt rum. Så nu är dom råsa väggarna svarta. I like it. Har kört manuell bil eller rättare sagt skåpbil idag för första gången! Måste ju köra på nu så att man kan ta det när man väl är 18! Bara 2 månader kvar typ! Jag längtar! wiee!
Idag blir det att fira jensan som fyllde 20 igår! Grattis till min fina indianoo! Men först blir det att åka och käka middag hos pappa, hem erica kommer hit och sen blir det fiesta! :D


Bjuder på en bild från frankrike! hahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0