Do you ever think of me?

Då var man tillbaka på svensk mark efter en liten tripp till familjen! Det blev en lång dag igår! Sov inte så bra på natten för att jag blivit lite sjuk. Gick upp halv fem med ett dunsade huvud, tre timmars bil där man försökte hålla ögonen öppna. Två timmar flyg och direkt till skolan. Kom 5 min sent till baletten, sen var det jazz! Stannade kvar i skolan 1 timme för att göra klart mitt moderna solo som skulle vara klart idag och väntade på skjuts av pappa efterssom jag inte hade med mig tågkort. Tog en sväng förbi max för lite middag efterssom klockan var kvart i 6. Kom hem och pluggade till historiaprovet som också var idag och skrev klart processuppgiften till solot! Sen jädrar var det sängen! Jobbig dag! Nu är torsdagen över solot är visat, provet skrivet och studentmössan är provad! Galet taggad!
En dag kvar sen en veckas semester! Soooft! Har massor att göra, men det går nog att klämma in på någon dag om man vill det. Eller så slappar man lite och gör lite varje dag..
Jag har slingat håret, tagit hål i öronen, köpt låtsas tatueringar, gjort av med pengar!
Jappjapp! ching!
Bilder går inte att ladda upp heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0